1 Klantenservice
1.1 Hoe zijn jullie te bereiken?
Wij zijn per e-mail en telefonisch te bereiken.
Indien je contact wenst, kan dit op vier manieren:
1. vul het contact formulier hiernaast (met jouw telefoonnummer) in met het verzoek om telefonisch contact en wij zullen jouw bellen.
2. als je een geregistreerde klant bent; via "mijn tickets" binnen je eigen "mijn account". Jouw gegevens zijn direct aan het e-mail bericht gekoppeld.
3. via een e-mail bericht aan [email protected] of [email protected]
4. wij zijn telefonisch te bereiken op het telefoonnummer 0316-849719
Ons vestigingsadres is: schoolstraat 6, 6921 ZP te Duiven (Gelderland)
1.2 Hebben jullie ook een showroom?
Nee, wij hebben (vooralsnog) geen showroom of winkel.
In overleg kun je wel bestellingen bij ons afhalen.
Het afhaaladres is: schoolstraat 6, 6921 ZP te Duiven (Gelderland)
2 Verzenden en kosten
2.1 Wat zijn de verzendkosten?
Deze bedragen (inclusief administratie- en verpakkingskosten) binnen Nederland, afhankelijk van het gewicht;
voor "brievenpost": € 1,- tot € 3,-
voor "pakketdienst": € 7,50 tot een gewicht van 30 kg.
Deze bedragen (inclusief administratie- en verpakkingskosten) naar België, afhankelijk van het gewicht;
voor "brievenpostpakketje": € 7,75 tot een gewicht van 2 kg,
voor "pakketdienst": € 10,95 tot een gewicht van 30 kg.
Goederen mogen niet verzonden worden naar België middels zogenaamde brievenbuspost.
2.2 Hoe worden mijn bestellingen verstuurd?
Deze worden verstuurd middels "brievenpost" of "pakketdienst" van PostNL.
2.3 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, in overleg met ons kun je, zonder extra kosten, jouw bestelling (-en) zelf afhalen.
Het afhaaladres is: schoolstraat 6, 6921 ZP te Duiven (Gelderland)
2.4 Is het ook mogelijk om mijn bestelling in het buitenland te laten afleveren?
Ja, standaard is dit mogelijk voor België. Neem voor andere landen en de tarieven contact met ons op.
2.5 Kan ik mijn bestelling ook ergens anders af laten leveren?
Ja, dit kan.
Bij het afrekenen als "gast" kun je een afleveradres opgeven welke afwijkt van jouw eigen adres.
Als geregistreerde klant kun je in "mijn account" het afleveradres wijzigen onafhankelijk ten opzichte van jouw eigen adres.
2.6 Krijg ik een bevestiging als mijn bestelling verzonden is?
Ja, dit krijg je altijd. Indien jouw zending verzonden wordt middels "pakketdienst" ontvang je tevens een zogenaamde Track & Trace code waarmee je de zending kunt blijven volgen.
3 Levertijd
3.1 Wat zijn de levertijden?
De standaard levertijd voor de meeste artikelen is circa 3-5 werkdagen. Als deze door drukte gaat afwijken, stellen wij je hiervan op de hoogte.
Voor sommige artikelen is de levertijd "kort"; dit betekent circa 1-2 werkdagen.
De levertijd staat vermeld bij elk artikel.
4 Offerte
4.1 Kan ik eerst een offerte aanvragen?
Ja, natuurlijk kan dit. Vermeld duidelijk jouw wensen, aantallen en artikelnummers, en je krijgt van ons een vrijblijvende offerte.
5 Nieuwsbrief
5.1 Waar gebruiken jullie de nieuwsbrief voor?
Wij gebruiken de nieuwsbrief uitsluitend om jouw op de hoogte te brengen van nieuwe producten en/of acties c.q. aanbiedingen.